شیشه ای

خرید بک لینک
میدانی؟
موهایم بلند شده ...
ژولیده
درویشانه

همانطور که همیشه تصورش را برایم میبافتی٬
میبافمشان ...

اما باور کن خنده دار است.
خنده دار تر میشود وقتی تو مرا در خیابان میبینی
و ....
به جا نمیآوری ....!!!

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

تمام وجودم از هرگونه عشقی خالیست !هیچ موجودی در دنیایم نیست که دوستش بدارمهمه برایم "هیــــچ" هستند ...تنها احساسی که این روزها در من زنده استنفرت استو تنها چیزی که در خود میبینمضعف ....همهی اطرافیا شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

کسی دوباره نام مرا صدا زد
در این تنهایی مطلق ...

ترجیح میدهم همان "ابهام" بمانم ....

من سخت درگیر تنهایی و خشمم
و کمی هم بغض شاید
بغضی شکننده و جنگی برای پنهان نگاه داشتنش !

"کسی که میگریزد٬ از تنهایی نمیهراسد"

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

در خاکستری این روزهایمکمی هم خیال هستکمی هم اگزازپامو در اکثر مواقع توهم ِ آرامشیک چشم بند و یک هدست و ...سـِکرت گاردن و ...تا فردا صبح که خارج از اراده برخیزم وخود را بکشم درون اجتماع و نزاع و کار شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

تا به حال اینچنین تنها نبودهاماینچنین گم ... اینچنین سر گردان ...لحظهای در بیابانلحظهای در دریا ....مدتیست بس دراز انگار٬انسانی ندیدهام .چشمانم میسوزددیشب لباس مردانگی را از تن دریدمیک دل سیر گری شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

قفل٬ روی یک آهنگ
در حال ترک ...
تــــرک الکل ...
ترک این توهم !

شبــــها کابوس
روزهـــــا حسرت

و هم اکنون
خسته
غمگین
قفل

این شبا
جایی لابه لای ابرا
من٬ گم شدم
یه مبهوت ِ تنها !!!

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

اعماق مرا ببینتهی است و تاریکمن در میان حجم این غربتگرفتارم گرچه در خانه خود هم ...در چهارچوبی آهنینمشت میکوفم بر سر دردهایم.میدانممن درد خویش را خوب میدانماز زخم هایم خون میچکدببین مرا ...اعماق م شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

کسی از او خبری خواهد آورد؟
از تنهایی و هیاهویش

سالیان درازی گذشته است
و آن موجود درون من
همچنان در ابهام وجود خویش
چنگ به دامان خیال من میکشد
و خون میچکد
خون میچکد

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

خوانده ای بیو این صفحه را؟
ترسم از همین روز بود
از هین حالا که برگشته ام

پیام های خصوصی را میخوانم
و متوجه شده ام در میان کیبورد و کار و دفتر حل شده ام

حتی نوشته هایم بوی ابهام سابق را ندارد

ولی ابهام درون این خسته ی در هم تنیده در حال دوباره سرکشیدن است

امان از شماها که تنهاییم را دیده اید
و الان طنین صدای پیچیده ام در خلوتی اینجا را نمی شنوید

امان...

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

قرصا ، دیگه گرد نیستندو از آن میانهیــــــــچ توهمی برنمی خیزد ...تنها بی خوابی های شبانه اش مرا مانده استو تشنگی های بعد از آن ...معده ...دیگر الکل نمی پذیردروح، بال و پر شکسته استو ذهن ... تسمه تایم شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

صفحه بندی